WEKO3
アイテム
Fostering Heart to Heart Communication Skills, Ver.1
https://hijiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/665
https://hijiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/66503499912-6163-46a8-a7e3-25d2cf846fd0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-02-20 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Fostering Heart to Heart Communication Skills, Ver.1 | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
MOSHER, David M.
× MOSHER, David M.
|
|||||||||||
抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | This article describes a course designed to foster pragmatic awareness among Japanese university students. Textbook activities that utilize authentic American native speaker, Japanese second language speaker English and Japanese native speaker speech act data are described. Then, author developed materials that foster more appropriately complex output, facilitate broader pragmatic and intercultural communication conceptual understanding, and which assess pragmatic comprehension and ability are explained and critiqued. | |||||||||||
書誌情報 |
比治山大学現代文化学部紀要 en : Bulletin of Hijiyama University 号 17, p. 47-61, 発行日 2011-03-31 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 比治山大学現代文化学部 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 1343-358X | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AN10477980 | |||||||||||
フォーマット | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa |