WEKO3
アイテム
"I'm not nervous talking to foreigners anymore!" An Assessment of Student Development in Overseas Programs —Measuring Intercultural Communication Apprehension—
https://hijiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/168
https://hijiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/16899acb84a-755a-4823-8e26-d9b6c9d86d1b
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2023-02-16 | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | "I'm not nervous talking to foreigners anymore!" An Assessment of Student Development in Overseas Programs —Measuring Intercultural Communication Apprehension— | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 言語 | ||||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | intercultural commnunication apprehension | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | learner assessment | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | learner outcomes | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | exchange program assessment | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | international programs | |||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
| 著者 |
CHAPMAN, Damon E.
× CHAPMAN, Damon E.
|
|||||||||||
| 書誌情報 |
比治山大学紀要 en : Bulletin of Hijiyama University 号 21, p. 67-82, 発行日 2015-03-31 |
|||||||||||
| 出版者 | ||||||||||||
| 出版者 | 比治山大学 | |||||||||||
| ISSN | ||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
| 収録物識別子 | 2188-899X | |||||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
| 収録物識別子 | AA12716333 | |||||||||||
| フォーマット | ||||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||||
| 内容記述 | application/pdf | |||||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||||
| 出版タイプ | AM | |||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||||